- -

Knowledge acquisition with forgetting: an incremental and developmental setting

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Knowledge acquisition with forgetting: an incremental and developmental setting

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez Plumed, F.; Ferri Ramírez, C.; Hernández Orallo, J.; Ramírez Quintana, MJ. (2015). Knowledge acquisition with forgetting: an incremental and developmental setting. Adaptive Behavior. 23(5):283-299. doi:10.1177/1059712315608675

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/63485

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Knowledge acquisition with forgetting: an incremental and developmental setting
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
Identifying the balance between remembering and forgetting is the key to abstraction in the human brain and, therefore, the creation of memories and knowledge. We present an incremental, lifelong view of knowledge ...[+]
Palabras clave: Memory , Forgetting , Consolidation , Knowledge acquisition, , Declarative learning , MML , Lifelong machine learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Adaptive Behavior. (issn: 1059-7123 )
DOI: 10.1177/1059712315608675
Editorial:
SAGE Publications (UK and US)
Versión del editor: http://dx.doi.org/ 10.1177/1059712315608675
Agradecimientos:
This work has been partially supported by the EU (FEDER) and the Spanish MINECO (grant TIN 2013-45732-C4-1-P and FPI-ME grant BES-2011-045099), by Generalitat Valenciana (PROMETEO2011/052) and the REFRAME project, granted ...[+]
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem