- -

Towards creative smart learning environments: experiences and challenges

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Towards creative smart learning environments: experiences and challenges

Mostrar el registro completo del ítem

Catalá Bolós, A.; Jaén Martínez, FJ.; Pons Tomás, P.; García Sanjuan, F. (2015). Towards creative smart learning environments: experiences and challenges. International Journal of Creative Interfaces and Computer Graphics. 6(1):56-71. https://doi.org/10.4018/IJCICG.2015010104

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/64935

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Towards creative smart learning environments: experiences and challenges
Autor: Catalá Bolós, Alejandro Jaén Martínez, Francisco Javier Pons Tomás, Patricia García Sanjuan, Fernando
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The creation of artefacts and entities to be used in simulated worlds and games has been used in practice to foster creativity in informal activities. Motivational issues and entertainment have therefore been combined ...[+]
Palabras clave: Creativity , Entertainment , Challenges , Ambient intelligence , User engagement , Learning
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
International Journal of Creative Interfaces and Computer Graphics. (issn: 1947-3117 )
DOI: 10.4018/IJCICG.2015010104
Editorial:
IGI Global
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.4018/IJCICG.2015010104
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//APOSTD%2F2013%2F013/
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2010-20488/ES/CREATEWORLDS: UNA PLATAFORMA PARA EL APRENDIZAJE CREATIVO SOBRE MESAS INTERACTIVAS/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2014%2F214/
info:eu-repo/grantAgreement/MECD//FPU13%2F03831/ES/FPU13%2F03831/
Agradecimientos:
This work received financial support from the Spanish Ministry of Education under the National Strategic Program of Research and Project TIN2010-20488. Our thanks to Polimedia/UPV for the support in computer hardware. ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem