- -

The construction of meaning in the Second Language Classroom. A Multimodal discourse analysis

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The construction of meaning in the Second Language Classroom. A Multimodal discourse analysis

Mostrar el registro completo del ítem

Mestre-Mestre, EM. (2015). The construction of meaning in the Second Language Classroom. A Multimodal discourse analysis. Procedia Social and Behavioral Sciences. 173:228-233. doi:10.1016/j.sbspro.2015.02.057

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65015

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The construction of meaning in the Second Language Classroom. A Multimodal discourse analysis
Autor: Mestre-Mestre, Eva M.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Grupo de Análisis de las Lenguas de Especialidad (GALE)
Fecha difusión:
Resumen:
As technology increasingly shapes the world we live in, communication is affected by these changes. We can no longer talk about one mode for transmitting a message, since multimodality is common, and interaction between ...[+]
Palabras clave: Multimodal discourse analysis , Text-image relations , Intersemiotic meaning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.02.057
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.02.057
Descripción: 32nd International Conference of the Spanish Association of Applied Linguistics (AESLA): Language Industries and Social Change
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem