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The Value of Trust for Travel Agencies in Achieving Customers' Attitudinal Loyalty

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The Value of Trust for Travel Agencies in Achieving Customers' Attitudinal Loyalty

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Devece Carañana, CA.; García Agreda Ballivian, SR.; Ribeiro Navarrete, B. (2015). The Value of Trust for Travel Agencies in Achieving Customers' Attitudinal Loyalty. Journal of Promotion Management. 21(4):516-529. doi:10.1080/10496491.2015.1051409

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65236

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Metadatos del ítem

Título: The Value of Trust for Travel Agencies in Achieving Customers' Attitudinal Loyalty
Autor: Devece Carañana, Carlos Alberto García Agreda Ballivian, Sergio Rolando Ribeiro Navarrete, Belén
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
The emergence of e-commerce in the tourism sector has triggered profound changes in the sector's structure. Travel agencies, as the final link in the distribution chain, have been most affected. The globalization of tourism ...[+]
Palabras clave: Customers , Internet , Loyalty , Tourism services , Travel agencies
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Promotion Management. (issn: 1049-6491 ) (eissn: 1540-7594 )
DOI: 10.1080/10496491.2015.1051409
Editorial:
Taylor & Francis (Routledge)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/10496491.2015.1051409
Descripción: Special Issue: The new spirit of strategy for competitive management
Tipo: Artículo

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