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Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels

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Benajes Calvo, JV.; Molina, S.; García Martínez, A.; Monsalve Serrano, J. (2015). Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels. Energy Conversion and Management. 99:193-209. doi:10.1016/j.enconman.2015.04.046.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65300

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Título: Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
This work investigates the effects of the direct injection timing and blending ratio on RCCI performance and engine-out emissions at different engine loads using four low reactivity fuels: E10-95, E10-98, E20-95 and E85 ...[+]
Palabras clave: Reactivity Controlled Compression Ignition , Engine-out emissions , Mixing process , Efficiency , EURO VI
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Energy Conversion and Management. (issn: 0196-8904 )
DOI: 10.1016/j.enconman.2015.04.046
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.enconman.2015.04.046
Patrocinador:
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Tipo: Artículo

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