Mostrar el registro completo del ítem
Benajes Calvo, JV.; Molina, S.; García Martínez, A.; Monsalve Serrano, J. (2015). Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels. Energy Conversion and Management. 99:193-209. doi:10.1016/j.enconman.2015.04.046
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65300
Título: | Effects of direct injection timing and blending ratio on RCCI combustion with different low reactivity fuels | |
Autor: | García Martínez, Antonio | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
This work investigates the effects of the direct injection timing and blending ratio on RCCI performance and engine-out emissions at different engine loads using four low reactivity fuels: E10-95, E10-98, E20-95 and E85 ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://dx.doi.org/10.1016/j.enconman.2015.04.046 | |
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|