- -

Enforcing reuse and customization in the development of learning objects: a product line approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Enforcing reuse and customization in the development of learning objects: a product line approach

Mostrar el registro completo del ítem

Ezzat Labib Awad, A.; Penades Gramage, MC.; Canos Cerda, JH.; Gómez Llana, A. (2015). Enforcing reuse and customization in the development of learning objects: a product line approach. ACM. doi:10.1145/2695664.2695991

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65563

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enforcing reuse and customization in the development of learning objects: a product line approach
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
The growing use of information technologies in the educational cycles has raised new requirements for the development of In-teractive Learning Materials in terms of content reuse, customi-zation, and ease of creation and ...[+]
Palabras clave: E-learning , Learning object , Content model , Document product line , Authoring tool
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-1-4503-3196-8
DOI: 10.1145/2695664.2695991
Editorial:
ACM
Versión del editor: http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2695664.2695991
Título del congreso: 30th ACM/SIGAPP Symposium On Applied Computing (SAC 2015)
Lugar del congreso: Salamanca, Spain
Fecha congreso: April 13-17, 2015
Descripción: © ACM 2015.This is the author's version of the work. It is posted here for your personal use. Not for redistribution. The definitive Version of Record was published in ACM, In Proceedings of the 30th Annual ACM Symposium on Applied Computing (pp. 261-263). http://dx.doi.org/10.1145/2695664.2695991.
Tipo: Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem