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Effectiveness of a virtual board game to improve self-awareness in acquired brain injury patients

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Effectiveness of a virtual board game to improve self-awareness in acquired brain injury patients

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Llorens Rodríguez, R.; Noe, E.; Ferri Campos, J.; Alcañiz Raya, ML. (2013). Effectiveness of a virtual board game to improve self-awareness in acquired brain injury patients. Springer Verlag (Germany). doi:10.1007/s00415-013-6924-0.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65592

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Título: Effectiveness of a virtual board game to improve self-awareness in acquired brain injury patients
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Interuniversitario de Investigación en Bioingeniería y Tecnología Orientada al Ser Humano - Institut Interuniversitari d'Investigació en Bioenginyeria i Tecnologia Orientada a l'Ésser Humà
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Fecha difusión:
Resumen:
Acquired brain injury (ABI) is a complex disease that involves impairment in motor and cognitive skills and in psychological functions, including the self-awareness. An alteration of this capacity slows the rehabilitation ...[+]
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
(issn: 0340-5354 ) (eissn: 1432-1459 )
DOI: 10.1007/s00415-013-6924-0
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: https://dx.doi.org/10.1007/s00415-013-6924-0
Título del congreso: 33 Meeting of the European Neurological Society
Lugar del congreso: Barcelona
Fecha congreso: 8–11 de junio 2013
Tipo: Comunicación en congreso

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