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Characterizing the driving style behavior using artificial intelligence techniques

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Characterizing the driving style behavior using artificial intelligence techniques

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Meseguer Anastasio, JE.; Tavares De Araujo Cesariny Calafate, CM.; Cano Escribá, JC.; Manzoni, P. (2013). Characterizing the driving style behavior using artificial intelligence techniques. IEEE. http://hdl.handle.net/10251/67314

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Título: Characterizing the driving style behavior using artificial intelligence techniques
Autor: Meseguer Anastasio, Javier Enrique Tavares de Araujo Cesariny Calafate, Carlos Miguel Cano Escribá, Juan Carlos Manzoni, Pietro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Instrumentación para Imagen Molecular - Institut d'Instrumentació per a Imatge Molecular
Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The On Board Diagnosis (OBD-II) standard allows accessing the vehicles’ Electronic Control Unit (ECU) easily through a Bluetooth OBD-II connector. This paper presents the DrivingStyles architecture, which adopts ...[+]
Palabras clave: Driving styles , Android smartphone , OBD-II , Neural Networks , Eco-driving , Wireless Network
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
IEEE
Versión del editor: http://www.ieeelcn.org/prior/LCN38/lcn38demos.html
Título del congreso: 38th IEEE Conference on Local Computer Networks (LCN 2013)
Lugar del congreso: Sydney, Australia
Fecha congreso: October, 21-24, 2013
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2011-27543-C03-01/ES/WALKIE-TALKIE: SOPORTE A ENTORNOS DE TRANSPORTE SEGURO, INTELIGENTE Y SOSTENIBLE PARA LA FUTURA GENERACION DE COCHES INTELIGENTES/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-05-12/
Descripción: © 2013 IEEE. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works
Agradecimientos:
This work was partially supported by the Ministerio de Ciencia e Innovación, Spain, under Grant TIN2011-27543-C03-01, and by the Universitat Politècnica de València through the ABATIS project (PAID-05-12).
Tipo: Comunicación en congreso

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