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Consumer behavior based on ordinary experiences

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Consumer behavior based on ordinary experiences

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Torreblanca Diaz, FJ.; Juárez Varón, D.; Tomas Miquel, JV.; Mengual Recuerda, A. (2015). Consumer behavior based on ordinary experiences. Journal of marketing & international business. 2(1):8-15. http://hdl.handle.net/10251/68031

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Item Metadata

Title: Consumer behavior based on ordinary experiences
Secondary Title: Comportamiento del consumidor basado en experiencias ordinarias
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Issued date:
Abstract:
[EN] Knowledge and effective satisfaction of customer needs are centered on deep knowledge of the products and services it wishes and how acquires them. Marketing has a fundamental base in the study of consumer behavior. ...[+]


[ES] El conocimiento y la satisfacción efectiva de las necesidades del cliente están centrados en el conocimiento profundo de los productos y servicios que desea y del modo en que los adquiere. El marketing tiene una base ...[+]
Subjects: Marketing , Consumidor , Estrategia , Experiencia , Comportamiento del consumidor , Consumer , Strategy , Experience , Consumer behavior
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of marketing & international business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
Iseun
Publisher version: https://issuu.com/iseun/docs/jm_ib_edicion_n2
Type: Artículo

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