- -

Integración emocional en el marketing: prohibición, miedo y nostalgia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Integración emocional en el marketing: prohibición, miedo y nostalgia

Show full item record

Torreblanca Diaz, FJ.; Lorente Sanjuán, FJ.; Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2015). Integración emocional en el marketing: prohibición, miedo y nostalgia. Journal of marketing & international business. 2(1):23-33. http://hdl.handle.net/10251/68044

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/68044

Files in this item

Item Metadata

Title: Integración emocional en el marketing: prohibición, miedo y nostalgia
Author: Torreblanca Diaz, Francisco Jose Lorente Sanjuán, Francisco Javier Juárez Varón, David Mengual Recuerda, Ana
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Issued date:
Abstract:
[EN] We live in an emotional society, hyperconnected people able to transmit emotions immediately, from anywhere in the world, at any time and to any other person. Moreover, oversupply that pose incessantly brands at the ...[+]


[ES] Vivimos en una sociedad emocional, con personas hiperconectadas capaces de transmitir emociones de forma inmediata, desde cualquier lugar del mundo, en cualquier momento y hacia cualquier otra persona. Por otra parte, ...[+]
Subjects: Marketing , Neuromarketing , Emociones , Miedo , Nostalgia , Prohibición , Comportamiento del consumidor , Emotions , Fear , Prohibition
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of marketing & international business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
Iseun
Publisher version: https://issuu.com/iseun/docs/jm_ib_edicion_n2
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record