- -

Objetivos conflictivos entre marketing y producción

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Objetivos conflictivos entre marketing y producción

Show full item record

Fernández Madrid, MC.; Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2015). Objetivos conflictivos entre marketing y producción. Journal of marketing & international business. 2(3):144-160. http://hdl.handle.net/10251/68056

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/68056

Files in this item

Item Metadata

Title: Objetivos conflictivos entre marketing y producción
Secondary Title: Conflict between marketing and production targets
Author: Fernández Madrid, María Cruz Juárez Varón, David Mengual Recuerda, Ana
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Issued date:
Abstract:
[EN] The main hypothesis of this paper is that new models of production planning should integrate somehow this new concept of marketing. It is reviewed below, which identified conflicts between marketing and production are.[+]


[ES] La hipótesis principal de este trabajo es que los nuevos modelos de planificación de producción deberían integrar de alguna forma esta nueva concepción del marketing. Se revisa a continuación, cuáles son los conflictos ...[+]
Subjects: Marketing , Producción , Planificación , Integración , Conflictos , Production , Planning , Integration , Conflict
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of marketing & international business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
Iseun
Publisher version: https://issuu.com/iseun/docs/jm_ib_edicion_n4
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record