- -

Coherencia interna del Grado en Administración y dirección de Empresas: Resultados de Aprendizaje como herramienta de gobernanza

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Coherencia interna del Grado en Administración y dirección de Empresas: Resultados de Aprendizaje como herramienta de gobernanza

Show full item record

Cano Montero, E.; Chamizo González, J.; Martín Vecino, T. (2016). Coherencia interna del Grado en Administración y dirección de Empresas: Resultados de Aprendizaje como herramienta de gobernanza. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 14(1):321-346. doi:10.4995/redu.2016.5756.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70320

Files in this item

Item Metadata

Title: Coherencia interna del Grado en Administración y dirección de Empresas: Resultados de Aprendizaje como herramienta de gobernanza
Secondary Title: Internal coherence in the Degree in Business Administration and Management: Learning Outcomes as a governance tool
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Learning outcomes (LO) and its assessment as quality and governance indicators in the Higher Education (HE) Curricula, are very present in the international quality standards for HE. Assuring the internal coherence ...[+]


[ES] Los Resultados de Aprendizaje (RA) y su evaluación como herramienta para medida de calidad y gobernanza en los planes de estudios están presentes en los estándares internacionales de calidad de la Educación Superior. ...[+]
Subjects: Learning outcomes , European Higher Education Area , Governance , Degree in business management and administration , Competences , Resultados de aprendizaje , Espacio Europeo de Educación Superior , Gobernanza , Empresas , Competencias , Plan de estudios
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2016.5756
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2016.5756
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record