- -

Consumer segmentation based on food-related lifestyles and analysis of rabbit meat consumption

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Consumer segmentation based on food-related lifestyles and analysis of rabbit meat consumption

Mostrar el registro completo del ítem

Buitrago Vera, JM.; Escribá Pérez, C.; Baviera Puig, MA.; Montero-Vicente, L. (2016). Consumer segmentation based on food-related lifestyles and analysis of rabbit meat consumption. World Rabbit Science. 24(3):169-182. doi:10.4995/wrs.2016.4229

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70841

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Consumer segmentation based on food-related lifestyles and analysis of rabbit meat consumption
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
Market segmentation divides the market into small groups of consumers who share similar characteristics. As all consumers within the same group have a common profile, marketing strategies can be adapted to target a specific ...[+]
Palabras clave: Market segmentation , Food-related lifestyle , Rabbit meat , Marketing strategy , Consumer profile
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
World Rabbit Science. (issn: 1257-5011 ) (eissn: 1989-8886 )
DOI: 10.4995/wrs.2016.4229
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://polipapers.upv.es/index.php/wrs/article/view/4229
Patrocinador:
Spanish Interprofessional Organization to Promote Rabbit Sector (INTERCUN)
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem