- -

Competencies in Higher Education: A Critical Analysis from the Capabilities Approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Competencies in Higher Education: A Critical Analysis from the Capabilities Approach

Mostrar el registro completo del ítem

Lozano, JF.; Boni Aristizábal, A.; Peris Peris, J.; Hueso, A. (2012). Competencies in Higher Education: A Critical Analysis from the Capabilities Approach. Journal of Philosophy of Education. 4(1):132-147. doi:10.1111/j.1467-9752.2011.00839.x

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/71130

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Competencies in Higher Education: A Critical Analysis from the Capabilities Approach
Autor: Lozano, J. Félix Boni Aristizábal, Alejandra Peris Peris, Jordi Hueso, Andrés
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria
Fecha difusión:
Resumen:
With the creation of the European Higher Education Area, universities are undergoing a significant transformation that is leading towards a new teaching and learning paradigm. The competencies approach has a key role in ...[+]
Palabras clave: capabilities , competences , university , Higher Education , area
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Philosophy of Education. (issn: 0309-8249 )
DOI: 10.1111/j.1467-9752.2011.00839.x
Editorial:
Wiley
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-9752.2011.00839.x
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem