- -

Comparación cualitativa de las tiendas online españolas de vino

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Comparación cualitativa de las tiendas online españolas de vino

Show full item record

Henares Pérez, V. (2016). Comparación cualitativa de las tiendas online españolas de vino. http://hdl.handle.net/10251/71704.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/71704

Files in this item

Item Metadata

Title: Comparación cualitativa de las tiendas online españolas de vino
Author: Henares Pérez, Verónica
Director(s): Ontalba Ruipérez, José Antonio Serrano Cobos, Jorge Ignacio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2016-09-28
Issued date:
Abstract:
[ES] A través del análisis de la arquitectura de la información de webs de tiendas online españolas de vino, se pretende caracterizar sus prácticas de venta para conocer el estado del sector en general. Los resultados ...[+]


[EN] Through the analysis of the Information Architecture of the websites of Spanish online wine shops, one may determine their sales practices to be able to understand the condition of the sector. The results will help ...[+]
Subjects: Indicadores web , Análisis cualitativo , Tiendas online , Comercio electrónico , Vino , España , Web indicators , Qualitative research , Online shopping , e-Commerce , Wine , Spain
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de la Información-Màster universitari en Gestió de la Informació
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record