- -

Using Feedback for Improving the Learning Process in Programming Courses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using Feedback for Improving the Learning Process in Programming Courses

Mostrar el registro completo del ítem

Alberola Oltra, JM.; García-Fornes, A. (2014). Using Feedback for Improving the Learning Process in Programming Courses. IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje. 9(2):49-56. doi:10.1109/RITA.2014.2317529

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/71780

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Feedback for Improving the Learning Process in Programming Courses
Autor: Alberola Oltra, Juan Miguel García-Fornes, A
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
In the last few years, undergraduate university courses with a practical orientation, such as programming, have had a high drop-out rate and low number of students who pass the course. One important issue of these courses ...[+]
Palabras clave: Collaborative lecture , Educational platform , Feedback , Programming
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje. (issn: 1932-8540 )
DOI: 10.1109/RITA.2014.2317529
Editorial:
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1109/RITA.2014.2317529
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem