- -

Assesing Students Using Collaborative and Non-collaborative Activities in an Introductory Statistics Course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Assesing Students Using Collaborative and Non-collaborative Activities in an Introductory Statistics Course

Mostrar el registro completo del ítem

Capilla, C. (2016). Assesing Students Using Collaborative and Non-collaborative Activities in an Introductory Statistics Course. En INTED2016 Proceedings. IATED Digital Library. 5731-5737. doi:10.21125/inted.2016.0375

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/72355

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assesing Students Using Collaborative and Non-collaborative Activities in an Introductory Statistics Course
Autor: Capilla, Carmen
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents collaborative and non-collaborative assessment activities results in a statistics course of a bachelor s degree in computer science engineering. Simple regression models are evaluated in the ...[+]
Palabras clave: Collaborative activity , Regression models , Undergraduate students , Informatics engineering
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-608-5617-7
Fuente:
INTED2016 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2016.0375
Editorial:
IATED Digital Library
Versión del editor: http://doi.org/10.21125/inted.2016.0375
Título del congreso: 10th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2016)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: March 7-9, 2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem