- -

Improving professionalism in the engineering curriculum through a novel use of oral presentations

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Improving professionalism in the engineering curriculum through a novel use of oral presentations

Mostrar el registro completo del ítem

Berjano, E.; Sales Nebot, L.; Lozano Nieto, A. (2013). Improving professionalism in the engineering curriculum through a novel use of oral presentations. European Journal of Engineering Education. 38(2):121-130. doi:10.1080/03043797.2012.745829

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/74588

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Improving professionalism in the engineering curriculum through a novel use of oral presentations
Autor: Berjano, Enrique Sales Nebot, Laura Lozano Nieto, Albert
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
This hypothesis is based on the fact that oral presentations in the context of engineering education could be used not only to develop oral communication skills but also to augment the professionalism in the curriculum. ...[+]
Palabras clave: Communication , Engineering curriculum , Oral presentations , Professionalism
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
European Journal of Engineering Education. (issn: 0304-3797 )
DOI: 10.1080/03043797.2012.745829
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/03043797.2012.745829
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem