- -

THE USE OF MULTIDISCIPLINARY PROJECTS AS AN EFFECTIVE STRATEGY TO PROMOTE TEAMWORK COMPETENCY

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

THE USE OF MULTIDISCIPLINARY PROJECTS AS AN EFFECTIVE STRATEGY TO PROMOTE TEAMWORK COMPETENCY

Mostrar el registro completo del ítem

Alonso-Borso Di Carminati, ML. (2015). THE USE OF MULTIDISCIPLINARY PROJECTS AS AN EFFECTIVE STRATEGY TO PROMOTE TEAMWORK COMPETENCY. IATED. http://hdl.handle.net/10251/79117

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79117

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: THE USE OF MULTIDISCIPLINARY PROJECTS AS AN EFFECTIVE STRATEGY TO PROMOTE TEAMWORK COMPETENCY
Autor: Alonso-Borso di Carminati, María Llanos
Editor: Gomez Chova, Luis López Martínez, A. Candel Torres, Ignacio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
This work describes the promotion of the teamwork's competency acquisition, in Television Production students, by their participation in a lab practice group activity. The activity simulates the real production process of ...[+]
Palabras clave: Multidisciplinary , Teamwork competency , Cooperative learning , Google education , Television
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-608-2657-6
Fuente:
(issn: 2340-1095 )
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://library.iated.org/publications/ICERI2015
Título del congreso: 8th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2015)
Lugar del congreso: Seville, Spain
Fecha congreso: November 16-20, 2015
Tipo: Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem