- -

Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos

Show full item record

Segura, T. (2015). Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos. Culturas. Revista de Gestión Cultural. 2(1):87-119. doi:10.4995/cs.2015.3647.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79321

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos
Secondary Title: Audience development through database study: A study focused classical music for Palau de la Música of Valencia
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The database study is a field belonging to marketing analytic work. In the business world is very common to study buying patterns of individuals or social groups in order to meet the needs of these or find a new way ...[+]


[ES] El estudio de bases de datos es un trabajo analítico perteneciente al campo del marketing. En el mundo de la empresa es muy frecuente estudiar las pautas de compra de individuos o grupos sociales con el fin de satisfacer ...[+]
Subjects: Marketing cultural , CRM , Desarrollo de audiencias , Nuevos públicos , Música clásica , Arts marketing , Audience development , New audiences , Classical music
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Culturas. Revista de Gestión Cultural. (eissn: 2386-7515 )
DOI: 10.4995/cs.2015.3647
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/cs.2015.3647
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record