Seguí Moreno, M. (2015). El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop. Culturas. Revista de Gestión Cultural. 2(1):1-20. doi:10.4995/cs.2015.3379
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79322
Title: | El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop | |
Secondary Title: |
|
|
Author: | Seguí Moreno, María | |
Issued date: |
|
|
Abstract: |
[EN] The present works is a synthesis of a final project for the Master’s Degree in Cultural Management. In the latest years, Internet has been the source of many changes in our society. The music industry has suffered a ...[+]
[ES] El presente trabajo es una síntesis del proyecto final del Máster Interuniversitario en Gestión Cultural, de la Universitat Politècnica de València y la Universitat de València. Internet ha sido el gran motor de ...[+]
|
|
Subjects: |
|
|
Copyrigths: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Source: |
|
|
DOI: |
|
|
Publisher: |
|
|
Publisher version: | https://doi.org/10.4995/cs.2015.3379 | |
Type: |
|