- -

El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop

Show full item record

Seguí Moreno, M. (2015). El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop. Culturas. Revista de Gestión Cultural. 2(1):1-20. doi:10.4995/cs.2015.3379

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79322

Files in this item

Item Metadata

Title: El impacto del cambio de paradigma en el modelo de negocio de la música pop
Secondary Title: The impact of the paradigm shift in the pop industry business model
Author: Seguí Moreno, María
Issued date:
Abstract:
[EN] The present works is a synthesis of a final project for the Master’s Degree in Cultural Management. In the latest years, Internet has been the source of many changes in our society. The music industry has suffered a ...[+]


[ES] El presente trabajo es una síntesis del proyecto final del Máster Interuniversitario en Gestión Cultural, de la Universitat Politècnica de València y la Universitat de València. Internet ha sido el gran motor de ...[+]
Subjects: Internet , Industria musical , Revistas musicales , Music industry , Music magazines
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Culturas. Revista de Gestión Cultural. (eissn: 2386-7515 )
DOI: 10.4995/cs.2015.3379
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/cs.2015.3379
Type: Artículo

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record