- -

Using Interactive Response Systems in Economics: utility and factors influencing students’ attitudes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Using Interactive Response Systems in Economics: utility and factors influencing students’ attitudes

Mostrar el registro completo del ítem

Bares López, L.; Fernández Pérez, AM.; Ferrándiz León, E.; Flores Varo, ME.; León Rodríguez, MD. (2017). Using Interactive Response Systems in Economics: utility and factors influencing students’ attitudes. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 4(1):16-36. doi:10.4995/muse.2017.5476.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79737

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Interactive Response Systems in Economics: utility and factors influencing students’ attitudes
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The European Higher Education Area (EHEA) involves changing traditional methods to promote innovative teaching experiences. This paper has two main aims: a) to show evidence of the use of Interactive Response Systems ...[+]
Palabras clave: Teaching innovation , New technologies , Interactive Response Systems (IRS)
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (issn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2017.5476
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2017.5476
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem