- -

2.5D images based on reflectance information for the interpretation of architectural heritage

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

2.5D images based on reflectance information for the interpretation of architectural heritage

Show full item record

García-Fernández, J. (2015). 2.5D images based on reflectance information for the interpretation of architectural heritage. Revista de Teledetección. (44):43-54. https://doi.org/10.4995/raet.2015.3656

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80557

Files in this item

Item Metadata

Title: 2.5D images based on reflectance information for the interpretation of architectural heritage
Secondary Title: Imágenes 2.5D basadas en información de reflectancia para la interpretación morfológica del patrimonio arquitectónico
Author: García-Fernández, J.
Issued date:
Abstract:
[EN] The evolution of the different documentation and renderization techniques has made substantial improvements in the representation and preservation of cultural heritage in the last 20 years. In the field of photogrammetry, ...[+]


[ES] La evolución de las técnicas de documentación digital y renderizado ha supuesto un cambio sustancial en la representación y preservación del patrimonio cultural en los últimos 20 años. En el campo de la fotogrametría, ...[+]
Subjects: Patrimonio arquitectónico , Imágenes , Digitalización , Dimensión 2.5 , Representación gráfica , Architectural heritage , Imagery , Digitization , 2.5 dimension , Graphical representation
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista de Teledetección. (issn: 1133-0953 ) (eissn: 1988-8740 )
DOI: 10.4995/raet.2015.3656
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/raet.2015.3656
Description: Revista oficial de la Asociación Española de Teledetección
Thanks:
El trabajo ha sido financiado por la Consejería de Educación de la Junta de Castilla y León, España, y el Fondo Social de la Unión Europea.
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record