- -

A blended learning scenario to enhance learners’ oral production skills

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

A blended learning scenario to enhance learners’ oral production skills

Mostrar el registro completo del ítem

Kim, H. (2015). A blended learning scenario to enhance learners’ oral production skills. The EuroCALL Review. 23(1):17-23. doi:10.4995/eurocall.2015.4655.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81745

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A blended learning scenario to enhance learners’ oral production skills
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper examines the effectiveness of a mobile assisted blended learning scenario for pronunciation in Korean language. In particular, we analyze how asynchronous oral communication between learners of Korean and ...[+]
Palabras clave: Mobile learning , Oral skills , Pronunciation , Task , Intercultural awareness
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2015.4655
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/4655
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem