- -

Análisis de las causas del bajo rendimiento de la asignatura de Economía Política

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de las causas del bajo rendimiento de la asignatura de Economía Política

Show full item record

Puertas Medina, RM.; Martí Selva, ML.; Calafat Marzal, MC. (2015). Análisis de las causas del bajo rendimiento de la asignatura de Economía Política. En Open Innovation & Coolhunting in education: INNODOCT'15 : International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies, held on-line in Valencia, Spain, on 12-15 May, 2013. Editorial de la Universitat Politècnica de València. 255-261. doi:10.4995/INNODOCT.2015.1113

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/82250

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de las causas del bajo rendimiento de la asignatura de Economía Política
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[EN] The new guidelines imposed under the implementation of the European Higher Education Area (EHEA) in the degrees has led to the introduction of numerous changes in the subjects taught in Grades. Specifically, the ...[+]


[ES] Las nuevas directrices impuestas a tenor de la implantación del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) en las titulaciones ha supuesto la introducción de numerosos cambios en las asignaturas impartidas en los ...[+]
Subjects: Espacio Europeo de Educación Superior , Economía política , Rendimiento académico , Evaluación , Grado en Gestión y Administración pública , European higher education , Degree in management and public administration , Political economy , Performance
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-9048-343-5
Source:
Open Innovation & Coolhunting in education: INNODOCT'15 : International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies, held on-line in Valencia, Spain, on 12-15 May, 2013..
DOI: 10.4995/INNODOCT.2015.1113
Publisher:
Editorial de la Universitat Politècnica de València
Publisher version: ttp://dx.doi.org/10.4995/INNODOCT.2015.1113
Conference name: 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies (INNODOCT 2015). Open Innovation and Coolhunting in Education
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: May 12-15, 2015
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record