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Fast estimation of diesel oxidation catalysts inlet gas temperature

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Fast estimation of diesel oxidation catalysts inlet gas temperature

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Guardiola, C.; Dolz García, VM.; Plá Moreno, B.; Mora-Pérez, J. (2016). Fast estimation of diesel oxidation catalysts inlet gas temperature. Control Engineering Practice. 56:148-156. https://doi.org/10.1016/j.conengprac.2016.08.020

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/82264

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Título: Fast estimation of diesel oxidation catalysts inlet gas temperature
Autor: Guardiola, Carlos Dolz García, Vicente Manuel Plá Moreno, Benjamín Mora-Pérez, Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
With the tightening of on-board diagnostics requirements, accuracy of sensors is essential to monitor the efficiency and ensure a proper control of the after-treatment systems. Temperature sensors are commonly used in the ...[+]
Palabras clave: On-board , Temperature , Fast estimation , Control , Turbocharged engine , Diesel oxidation catalyst
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Control Engineering Practice. (issn: 0967-0661 ) (eissn: 1873-6939 )
DOI: 10.1016/j.conengprac.2016.08.020
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.conengprac.2016.08.020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2013-40853-R/ES/DESARROLLO DE NUEVAS TECNICAS DE LIMITACION DE LA PERDIDA DE PRESION EN DPFS PARA REDUCIR LAS EMISIONES Y EL CONSUMO DE LOS MOTORES DIESEL/
Agradecimientos:
This research has been partially financed by the Spanish Ministerio de Economia y Competitividad, through project TRA2013-40853-R PRELIMIT.
Tipo: Artículo

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