- -

Higher education and the post-2015 agenda: A contribution from the human development approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Higher education and the post-2015 agenda: A contribution from the human development approach

Mostrar el registro completo del ítem

Boni Aristizábal, A.; Lopez-Fogues, A.; Walker, M. (2016). Higher education and the post-2015 agenda: A contribution from the human development approach. Journal of Global Ethics. 12(1):17-28. doi:10.1080/17449626.2016.1148757

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/83159

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Higher education and the post-2015 agenda: A contribution from the human development approach
Autor: Boni Aristizábal, Alejandra Lopez-Fogues, Aurora Walker, Melanie
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria
Fecha difusión:
Resumen:
Sustainable Development Goals will guide the global development agenda for the coming years. Under this premise, this article explores the role which higher education (HE) has been assigned in contributing to sustainable ...[+]
Palabras clave: Higher education , university , Sustainable Development Goals , human development , sustainable development , capabilities
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Global Ethics. (issn: 1744-9626 ) (eissn: 1744-9634 )
DOI: 10.1080/17449626.2016.1148757
Editorial:
Taylor & Francis (Routledge)
Versión del editor: http://doi.org/10.1080/17449626.2016.1148757
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem