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Preference driven multi-objective optimization design procedure for industrial controller tuning

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Preference driven multi-objective optimization design procedure for industrial controller tuning

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Reynoso Meza, G.; Sanchís Saez, J.; Blasco Ferragud, FX.; Martínez Iranzo, MA. (2016). Preference driven multi-objective optimization design procedure for industrial controller tuning. Information Sciences. 339:108-131. https://doi.org/10.1016/j.ins.2015.12.002

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/83265

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Metadatos del ítem

Título: Preference driven multi-objective optimization design procedure for industrial controller tuning
Autor: Reynoso Meza, Gilberto Sanchís Saez, Javier Blasco Ferragud, Francesc Xavier Martínez Iranzo, Miguel Andrés
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería de Sistemas y Automática - Departament d'Enginyeria de Sistemes i Automàtica
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Automática e Informática Industrial - Institut Universitari d'Automàtica i Informàtica Industrial
Fecha difusión:
Resumen:
Multi-objective optimization design procedures have shown to be a valuable tool for con- trol engineers. These procedures could be used by designers when (1) it is difficult to find a reasonable trade-off for a controller ...[+]
Palabras clave: Multi-objective optimization , Controller tuning , Evolutionary multi-objective optimization , Preference handling , Multi-objective optimization design
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Information Sciences. (issn: 0020-0255 ) (eissn: 1872-6291 )
DOI: 10.1016/j.ins.2015.12.002
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.ins.2015.12.002
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//ENE2011-25900/ES/GESTION OPTIMA MEDIANTE CONTROLADORES AVANZADOS DE PILAS DE COMBUSTIBLE TIPO PEM PARA APLICACIONES MOVILES Y ESTATICAS/
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2011-28082/ES/DISEÑO E IMPLEMENTACION DE PILOTOS AUTOMATICOS PARA VEHICULOS AEREOS NO TRIPULADOS (UAVS) MEDIANTE TECNICAS DE OPTIMIZACION Y CONTROL AVANZADO/
info:eu-repo/grantAgreement/CNPq//BJT-304804%2F2014-2/
Agradecimientos:
This work was partially supported by projects TIN2011-28082, ENE2011-25900 from the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness. First author gratefully acknowledges the partial support provided by the postdoctoral ...[+]
Tipo: Artículo

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