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SEMIOTICS AND PERCEPTION: DO LABELS CONVEY THE SAME MESSAGES TO OLDER AND YOUNGER CONSUMERS?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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SEMIOTICS AND PERCEPTION: DO LABELS CONVEY THE SAME MESSAGES TO OLDER AND YOUNGER CONSUMERS?

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Piqueras Fiszman, B.; Ares, G.; Varela, P. (2011). SEMIOTICS AND PERCEPTION: DO LABELS CONVEY THE SAME MESSAGES TO OLDER AND YOUNGER CONSUMERS?. Journal of Sensory Studies. 26(3):197-208. doi:10.1111/j.1745-459X.2011.00336.x.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84201

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Título: SEMIOTICS AND PERCEPTION: DO LABELS CONVEY THE SAME MESSAGES TO OLDER AND YOUNGER CONSUMERS?
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria
Fecha difusión:
Resumen:
In this competitive world, a package has only a few seconds to make an impact and catch the consumer's eye. In that time, a successful label should communicate its message and convince the shopper. Considering the importance ...[+]
Palabras clave: Expectations , Attributes
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Sensory Studies. (issn: 0887-8250 )
DOI: 10.1111/j.1745-459X.2011.00336.x
Editorial:
Wiley
Versión del editor: http://doi.org/10.1111/j.1745-459X.2011.00336.x
Patrocinador:
Universitat Politecnica de Valencia
Tipo: Artículo

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