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Improved railway wheelset-track interaction model in the high-frequency domain

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Improved railway wheelset-track interaction model in the high-frequency domain

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Martínez Casas, J.; Giner Navarro, J.; Baeza González, LM.; Denia Guzmán, FD. (2017). Improved railway wheelset-track interaction model in the high-frequency domain. Journal of Computational and Applied Mathematics. 309(1):642-653. doi:10.1016/j.cam.2016.04.034.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84548

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Metadatos del ítem

Título: Improved railway wheelset-track interaction model in the high-frequency domain
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
As it is well known, there are various phenomena related to railway train-track interaction, some of them caused by the high frequency dynamics of the system, such as rolling noise when the vehicle runs over the track, as ...[+]
Palabras clave: Flexible wheelset , Flexible track , Moving element method , Train-track interaction , High frequency dynamics
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Journal of Computational and Applied Mathematics. (issn: 0377-0427 )
DOI: 10.1016/j.cam.2016.04.034
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.cam.2016.04.034
Patrocinador:
Ministerio de Economía y Competitividad and the European Regional Development Fund (project TRA2013-45596-C2-1-R)
Generalitat Valenciana (project Prometeo/2012/023)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (project SP20140659)
Tipo: Artículo

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