- -

Cómo funciona el efecto de patrocinio deportivo en ingresos y resultados de los clubes de fútbol europeo

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Cómo funciona el efecto de patrocinio deportivo en ingresos y resultados de los clubes de fútbol europeo

Show full item record

Rico Vilaplana, JJ. (2016). Cómo funciona el efecto de patrocinio deportivo en ingresos y resultados de los clubes de fútbol europeo. http://hdl.handle.net/10251/84993.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84993

Files in this item

Item Metadata

Title: Cómo funciona el efecto de patrocinio deportivo en ingresos y resultados de los clubes de fútbol europeo
Secondary Title: How does the sports sponsorship effect in revenues and results of european football clubs
Author:
Director(s): Capó Vicedo, Josep
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Read date / Event date:
2016-11-28
Issued date:
Abstract:
[EN] For the project has chosen the study of sports sponsorship in European football. First of all we will define the sponsorship, which could be the objectives, to later focus on the first 20 teams in revenue at European ...[+]


[ES] Para el proyecto se ha escogido el estudio del patrocinio deportivo en el fútbol europeo. Primero de todo se definirá el patrocinio, cuales podrían ser los objetivos, para posteriormente centrarse en los primeros 20 ...[+]
Subjects: patrocinio deportivo , clubes fútbol , análisis estratégico , Sports sponsorship , Football clubs , Strategic analysis
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record