- -

A Study into the Integration of ICT into a Business Management Course: Challenges and Achievements

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

A Study into the Integration of ICT into a Business Management Course: Challenges and Achievements

Mostrar el registro completo del ítem

Ferreras Méndez, JL.; Fernández-Mesa, AI.; Alegre-Vidal, J.; Sevilla Pavón, AM. (2012). A Study into the Integration of ICT into a Business Management Course: Challenges and Achievements. Procedia Social and Behavioral Sciences. 46:1375-1379. doi:10.1016/j.sbspro.2012.05.305.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85443

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Study into the Integration of ICT into a Business Management Course: Challenges and Achievements
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Gestión de la Innovación y del Conocimiento - Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement
Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Nowadays, the Information and Communications Technologies (ICT) play an increasingly important role in education. Indeed, ICT are considered as very useful pedagogic tools, and multimedia resources are constantly being ...[+]
Palabras clave: ICT, business management, innovation, competences, higher education. , ICT , Business management , Innovation , Competences , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.05.305
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.305
Título del congreso: 4th World Conference on Educational Sciences (WCES)
Lugar del congreso: Barcelona, Spain
Fecha congreso: February 02-05, 2012
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem