- -

Training teachers for English Medium Instruction: lessons from research on second language listening comprehension

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Training teachers for English Medium Instruction: lessons from research on second language listening comprehension

Mostrar el registro completo del ítem

Martín Del Pozo, MÁ. (2017). Training teachers for English Medium Instruction: lessons from research on second language listening comprehension. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 12:55-63. doi:10.4995/rlyla.2017.6986.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85911

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Training teachers for English Medium Instruction: lessons from research on second language listening comprehension
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] CLIL (Content and Language Integrated Learning) and EMI (English Medium Instruction) practices have outpaced theory and teacher training. There is a need to provide answers to some of the key issues such as the language ...[+]
Palabras clave: CLIL , EMI , Teacher education , Second language listening comprehesion , Discourse markers , Teaching materials
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2017.6986
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/rdlyla/article/view/6986
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem