Resumen:
|
The aim of this project is to elaborate an exterior design proposal for a concept car to the Japanese company Nissan. For this purpose, in the first place a formal qualitative analysis of the elements that define its aspect, ...[+]
The aim of this project is to elaborate an exterior design proposal for a concept car to the Japanese company Nissan. For this purpose, in the first place a formal qualitative analysis of the elements that define its aspect, different typologies (depending on dimensions, proportions and ambit of use; defining SUVs as the vehicles with major potential future value), sector¿s evolution (defining a list of stylistic phases) and firm¿s one will be done, clarifying everything with examples for each case. Then, key concepts based on the brand identity and observed market tendencies will be defined in a brief. Coming up next, it will be developed a proposals¿ battery throughout hand sketching with pen and digitally. A single one will be chosen and modelled virtually in three dimensions to end with a final design¿s justification and a presentation of it in a few photorealistic contexts.
[-]
L¿objectiu d¿aquest treball és elaborar una proposta conceptual d¿exterior d¿automòbil per a la marca japonesa Nissan. Per a tal propòsit, es realitzarà en primer lloc una recollida d¿informació i anàlisi qualitativa formal ...[+]
L¿objectiu d¿aquest treball és elaborar una proposta conceptual d¿exterior d¿automòbil per a la marca japonesa Nissan. Per a tal propòsit, es realitzarà en primer lloc una recollida d¿informació i anàlisi qualitativa formal dels elements que integren l¿aspecte d¿un cotxe, les seues diferents tipologies (segons dimensions, proporcions i àmbit d¿ús; definint els SUV com a vehicles amb major valor potencial futur), l¿evolució en el sector establint una sèrie d¿etapes estilístiques i de l¿empresa en particular, tot açò amb l¿ajuda de l¿observació d¿automòbils descriptius de cada cas. A continuació, es procedirà a la definició de les línies clau (en base a la identitat de marca i les tendències observades en el mercat) sobre les que articular el nou model en forma de briefing, a partir de les quals es desenvoluparà una bateria de propostes mitjançant esbossos a bolígraf i digitals de la que s¿escollirà una i es modelarà virtualment en tres dimensions per a acabar amb una fase de justificació del disseny final i presentació en diferents contexts amb acabats fotorealistes.
[-]
|