- -

What are the relationships among Web 2.0, market orientation and innovativeness?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

What are the relationships among Web 2.0, market orientation and innovativeness?

Mostrar el registro completo del ítem

Palacios Marqués, D.; Zegarra-Saldaña, A.; Vila, JE. (2013). What are the relationships among Web 2.0, market orientation and innovativeness?. Kybernetes. 42(5):754-765. doi:10.1108/K-03-2013-0057.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/86855

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: What are the relationships among Web 2.0, market orientation and innovativeness?
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose – Firms are adopting Web 2.0 technologies to improve collaboration, participation and communication; however there are few empirical studies testing the impact of this adoption. The purpose of this article is to ...[+]
Palabras clave: Web 2.0 , Communications technologies
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Kybernetes. (issn: 0368-492X )
DOI: 10.1108/K-03-2013-0057
Editorial:
Emerald
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1108/K-03-2013-0057
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem