Resumen:
|
[ES] Esta memoria pertenece a un trabajo fin de Grado de Ingeniería Informática.
En él se van a diseñar e implantar experiencias sensoriales en Scratch, mediante
el uso de tarjetas Picoboard. Las experiencias sensoriales ...[+]
[ES] Esta memoria pertenece a un trabajo fin de Grado de Ingeniería Informática.
En él se van a diseñar e implantar experiencias sensoriales en Scratch, mediante
el uso de tarjetas Picoboard. Las experiencias sensoriales serán llevadas a cabo en
los talleres de Scratch que se impartirán durante las visitas al Museo de Informática
de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática de la Universidad
Politécnica de Valencia.
Para ello, antes que nada, se dará a conocer scratch y su funcionalidad, así
como los distintos usos que se le dan hoy en día. También se hará lo mismo con
Picoboard, se explicará en que consiste, como hacerla funcionar y demás información
de utilidad. Una vez dados a conocer ambos conceptos, se proponen una
serie de actividades clasificadas según el nivel de dificultad y según el ciclo académico
al que pertenezcan los visitantes del museo.
La clasificación será: actividades para visitantes que cursen educación primara,
actividades para visitantes que cursen educación secundaria, y finalmente actividades
para estudiantes de bachillerato.
[-]
[CA] Aquesta memòria pertany a un treball de fi de Grau d’Enginyeria Informàtica.
En ell es van a disenyar e implantar experiències sensorials amb Scratch, mijançant
la utilització de targetes Picoboard. Les experiències ...[+]
[CA] Aquesta memòria pertany a un treball de fi de Grau d’Enginyeria Informàtica.
En ell es van a disenyar e implantar experiències sensorials amb Scratch, mijançant
la utilització de targetes Picoboard. Les experiències sensorials tindran lloc
als tallers de Scartch, els quals s’impartiran als visitants al Museu d’Informàtica
de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica
de València.
Per tant, en primer lloc, es donarà a conèixer Scartch, així com la seua funcionalitat
i les diferents utilitats que té hui en dia. També es farà el mateix amb
Picoboard, és a dir, s’explicarà en qué consisteix, com funciona i més informació
d’utilitat. Una vegada s’hagen donat a conèixer tots dos conceptes, es proposaran
una sèrie d’activitats classificades en funció del seu nivell de dificultat i segons el
cicle acadèmic al qual pertanguen els visitants del museu.
La classificació serà: activitats per a visitants que cursen educació primària,
activitats per a visitants que cursen educació secundària i finalment, activitats
per a estudiants de batxillerat.
[-]
[EN] This report belong to a Final Project of Computer Engineering Degree. In the
report sensorial experiences with Scratch are going to be designed and implemented
by means of the use of Picoboard cards. Sensorial ...[+]
[EN] This report belong to a Final Project of Computer Engineering Degree. In the
report sensorial experiences with Scratch are going to be designed and implemented
by means of the use of Picoboard cards. Sensorial experiences will take
place on Scratch workshops. These will be taught to the visitors of the Computers
Museum of Higher Technical School of Computer Engineering, Polytechnic
University of Valence.
For that purpose, they need to know about Scratch and its functionality, as
well as the different uses that are given nowadays. Also, the same will be done
with Picoboard, describing in what it consists, the functionality and another useful
information. Once visitors know both concepts, some activities will be proposed.
The activities will be classified according to difficulty level and the academic
stage of the visitors.
[-]
|