- -

City branding: strategic planning and communication image in the management of contemporary cities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

City branding: strategic planning and communication image in the management of contemporary cities

Mostrar el registro completo del ítem

Arruda, A.; Hartkopf, C.; Balestra, R. (2016). City branding: strategic planning and communication image in the management of contemporary cities. En Systems&design:beyond processes and thinking. Editorial Universitat Politècnica de València. 488-498. https://doi.org/10.4995/IFDP.2015.3288

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/87559

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: City branding: strategic planning and communication image in the management of contemporary cities
Autor: Arruda, Amilton Hartkopf, Celso Balestra, Rodrigo
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Over the past decade, it can be observed a steady growth in the use of terms such as Place Branding, Nation Branding, Destination Branding and City Branding. Both in academic research and in the practical applications ...[+]
Palabras clave: Branding , City branding , Design , Identity
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490484401
Fuente:
Systems&design:beyond processes and thinking.
DOI: 10.4995/IFDP.2015.3288
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/IFDP/IFDP/paper/view/3288
Título del congreso: Systems & Design: Beyond Processes and Thinking
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 22-24,2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem