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Llinares Millán, MDC.; Garzón, D.; Navarro, S. (2016). C2C interactions creating value in the Route of Santiago. Journal of Business Research. 69(11):5448-5455. doi:10.1016/j.jbusres.2016.04.153
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/87708
Título: | C2C interactions creating value in the Route of Santiago | |
Autor: | Garzón, Dolores Navarro, Susana | |
Entidad UPV: |
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Fecha difusión: |
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Resumen: |
The role of interaction between customers (customer-to-customer; C2C) is a key factor when extracting value from a touristic experience. Several studies incorporate quantitative and qualitative aspects referring to ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Cerrado | |
Fuente: |
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DOI: |
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Editorial: |
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Versión del editor: | https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.153 | |
Tipo: |
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