- -

Design education learning: developing skills of observing and managing intangible system in young generations

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Design education learning: developing skills of observing and managing intangible system in young generations

Mostrar el registro completo del ítem

Bergamini, I.; Fanzini, D. (2016). Design education learning: developing skills of observing and managing intangible system in young generations. En Systems&design:beyond processes and thinking. Editorial Universitat Politècnica de València. 212-225. doi:10.4995/IFDP.2015.3328

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/87873

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Design education learning: developing skills of observing and managing intangible system in young generations
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] There is consensus among researchers regarding how managing and designing in complexity multidimensionality represents one of the mains challenges and constants of contemporaries’ processes of innovation (Manzini, ...[+]
Palabras clave: Design education , Management of intangible , Young generations , Learning process , Universidad Panamericana
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
ISBN: 9788490484401
Fuente:
Systems&design:beyond processes and thinking.
DOI: 10.4995/IFDP.2015.3328
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/IFDP/IFDP/paper/view/3328
Título del congreso: Systems & Design: Beyond Processes and Thinking
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 22-24,2016
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem