Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Pavia Cogollos, José | es_ES |
dc.contributor.author | JORDÀ SELLÉS, PAU | es_ES |
dc.date.accessioned | 2017-10-18T08:05:14Z | |
dc.date.available | 2017-10-18T08:05:14Z | |
dc.date.created | 2017-09-21 | |
dc.date.issued | 2017-10-18 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/89357 | |
dc.description.abstract | En el món cada vegada més globalitzat en el que vivim, travessar fronteres per diferents motius està a l'ordre del dia, i no sempre és un acte de voluntat pròpia. Des de juny del 2015 la migració massiva de ciutadans de l'estat sirià, i altres regions de l’Orient Mitjà, ha suposat un canvi radical en la manera d'entendre la convivència, posant a prova la identitat cultural d’Europa i la tolerància dels seus ciutadans. Aquest tòpic tan d’actualitat ha estat molt tractat últimament tot i que quasi sempre des d’un punt de vista molt polític. En canvi, el present documental se centra en una visió molt més etnològica, en concret en l'ús de la seua música com a aglutinador social i element de reivindicació política, essencial per a conservar la identitat pròpia. Aquest treball consisteix, doncs, en la descripció de la fase de preproducció i preparació d’aquest documental que tracta la integració d’alguns músics refugiats procedents de l’estat sirià a la ciutat de Darmstadt (Alemanya) a finals de l’any 2015. | es_ES |
dc.description.abstract | In today's globalized society, crossing borders and discovering the world that surrounds us is easier than ever. Unfortunately, sometimes others have to cross them but not by their own will. From june 2015, the massive exodus of people from Syiria and other Middle-eastern countries entails a challenge for the European cultural identity and the tolerance of their citizens. Nowadays, this topic is especially recurrent, but it is usually adressed from a political point of view. In contrast, our documentary approached it from an ethnological prespective, with special attention to the use of music as a basic element to keep one's roots, as a social unifying force, and as a form of protest. This project consists in the description of the preproduction of a documentary that shows the integration of some musician refugees that came from Syria to the city of Darmstadt (Germany) late in 2015 | es_ES |
dc.format.extent | 45 | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial (by-nc) | es_ES |
dc.subject | Preproduction | es_ES |
dc.subject | documentary | es_ES |
dc.subject | refugees | es_ES |
dc.subject | music | es_ES |
dc.subject | Syria | es_ES |
dc.subject | Germany | es_ES |
dc.subject | Preproducció | es_ES |
dc.subject | documental | es_ES |
dc.subject | refugiats | es_ES |
dc.subject | música | es_ES |
dc.subject | Alemanya | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | SAZ: Pre-producció d’un documental sobre la integració dels músics refugiats a Darmstadt a finals de l’any 2015 | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Jordà Sellés, P. (2017). SAZ: Pre-producció d’un documental sobre la integració dels músics refugiats a Darmstadt a finals de l’any 2015. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/89357 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\57170 | es_ES |