- -

Pla de comercialització dels productes turístics de Potries

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Pla de comercialització dels productes turístics de Potries

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Pérez Ledo, Pau es_ES
dc.contributor.author Lluch Fuster, Pilar es_ES
dc.coverage.spatial east=-0.19457899999997608; north=38.91509989999999; name=46721 Potries, València, Espanya
dc.date.accessioned 2017-10-24T11:38:46Z
dc.date.available 2017-10-24T11:38:46Z
dc.date.created 2017-09-21
dc.date.issued 2017-10-24 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/89937
dc.description.abstract Per a les tendències actuals, Potries és un mercat potencial en turisme sostenible, pel seu patrimoni, natura i gastronomia. En Potries existeixen productes amb un desenvolupament potencial, malgrat que no amb un elevat posicionament. Aquest municipi es troba a una localització idònia, i compta amb recursos de gran valor patrimonial, que fan d’aquest un municipi singular. Ja que el municipi compta amb uns recursos creats i ordenats, és necessària la comercialització i promoció d’aquests per tal de desenvolupar el turisme al destí. La missió d’aquest treball consisteix a promocionar l’atractiu patrimonial de Potries, desenvolupant un turisme cultural que incloga més activitat dins del poble, ja que és un lloc privilegiat per a planejar la capacitat creativa, i conciliar valors com el respecte, l’acollida o la convivència. es_ES
dc.description.abstract Para las tendencias actuales, Potríes es un mercado potencial en turismo sostenible, por su patrimonio, natura y gastronomía. En Potríes existen productos con un desarrollo potencial, a pesar de que no con un elevado posicionamiento. Este municipio se encuentra a una localización idónea, y cuenta con recursos de gran valor patrimonial, que hacen de este un municipio singular. Puesto que el municipio cuenta con unos recursos creados y ordenados, se necesaria la comercialización y promoción de estos para desarrollar el turismo al destino. La misión de este trabajo consiste al promocionar el atractivo patrimonial de Potríes, desarrollando un turismo cultural que incluya más actividad dentro del pueblo, puesto que es un lugar privilegiado para planear la capacidad creativa, y conciliar valores como el respeto, la acogida o la convivencia. es_ES
dc.description.abstract Due to current tendencies, Potríes is a potential market in sustainable tourism, for its heritage, nature and gastronomy. In Potríes there are products with a potential development, although not with a high positioning, such as natural or sports tourism. To make this plan, it is necessary to characterize the tourism destination chosen through the main descriptors such as tourism offer, tourism demand and communications. It will also investigate the tourist policies that are carried out and different actions will be proposed for the dynamization of these destinations, through SWOT / CAME analysis. The mission of this work is to promote the heritage of Potríes, developing a cultural tourism that includes more activity within the village, since it is a privileged place to plan the creative capacity, and to reconcile values such as respect, welcome or coexistence. es_ES
dc.format.extent 39 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Tourism es_ES
dc.subject Potries es_ES
dc.subject Development es_ES
dc.subject Promotion es_ES
dc.subject Tourist strategy. es_ES
dc.subject Turisme es_ES
dc.subject Desenvolupament es_ES
dc.subject Promoció Estratègia turística es_ES
dc.subject.classification ECONOMIA, SOCIOLOGIA Y POLITICA AGRARIA es_ES
dc.subject.classification ECONOMIA APLICADA es_ES
dc.subject.other Grado en Turismo-Grau en Turisme es_ES
dc.title Pla de comercialització dels productes turístics de Potries es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Instituto de Investigación para la Gestión Integrada de Zonas Costeras - Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials es_ES
dc.description.bibliographicCitation Lluch Fuster, P. (2017). Pla de comercialització dels productes turístics de Potries. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/89937 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\67758 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem