- -

El packaging como estrategia de fidelización en el sector hotelero

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El packaging como estrategia de fidelización en el sector hotelero

Show full item record

Núñez Fernández, CA. (2017). El packaging como estrategia de fidelización en el sector hotelero. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/90255

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90255

Files in this item

Item Metadata

Title: El packaging como estrategia de fidelización en el sector hotelero
Author: Núñez Fernández, Cristina Almudena
Director(s): Jordá Albiñana, María Begoña
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Read date / Event date:
2017-09-29
Issued date:
Abstract:
[EN] In this project, we talk about a strategy of promotion and loyalty to which less attention has been paid over time due to the appearance of new technologies but which still exists and is effective despite being more ...[+]


[CAT/VA] En este projecte es parla d'una estratègia de promoció i fidelització a què amb el temps s'ha anat prestant menys atenció degut a l'aparició de les noves tecnologies però que encara existix i és efectiva a pesar ...[+]
Subjects: Loyalty strategy , Hotel sector , Promotional marketing , Packaging , Estrategia fidelización , Sector hotelero , Marketing promocional
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería del Diseño-Màster Universitari en Enginyeria del Disseny
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record