- -

Assessing the Teaching and Achieving of Research Skills

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Assessing the Teaching and Achieving of Research Skills

Mostrar el registro completo del ítem

Von Eije, H.; Jaklofsky, T. (2015). Assessing the Teaching and Achieving of Research Skills. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 409-413. doi:10.4995/HEAd15.2015.360

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91644

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assessing the Teaching and Achieving of Research Skills
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We present a method to empirically analyse the relation between faculty wide intended learning and concomitant achieved learning outcomes. The method is applied to the Master of Science in Business Administration ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Analysing teaching outcomes , Intended learning , AACSB , Research skills
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.360
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/360
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem