- -

Correlation of figurative insight indicators in the experience of future art pedagogues

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Correlation of figurative insight indicators in the experience of future art pedagogues

Mostrar el registro completo del ítem

Reinberga, B.; Garjāne, B. (2015). Correlation of figurative insight indicators in the experience of future art pedagogues. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 533-538. doi:10.4995/HEAd15.2015.430

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/92431

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Correlation of figurative insight indicators in the experience of future art pedagogues
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Aim – to reveal the correlations among the indicators of figurative insight for its development. The self-development and self-actualization in the study process that include also the development of figurative insight ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.430
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/430
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem