Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Reig Pascual, Juan Ribera | es_ES |
dc.date.accessioned | 2011-01-26T08:11:52Z | |
dc.date.available | 2011-01-26T08:11:52Z | |
dc.date.issued | 2011-01-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/9286 | |
dc.description.abstract | Fig. shows the maximum reaction time in s. as a function of the safety distance in m. The user selects de initial vehicle velocity of both vehicles in km/h and the maximum deceleration (emergency deceleration) which depends on the type of road: ice road, mud road, wet asphalted road and dry asphalted road | es_ES |
dc.description.uri | https://laboratoriosvirtuales.upv.es/eslabon/tiempo_reaccion | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Reaction time | es_ES |
dc.subject | Emergency brake | es_ES |
dc.subject | Headway distance | es_ES |
dc.subject | Safety distance | es_ES |
dc.subject.classification | TEORIA DE LA SEÑAL Y COMUNICACIONES | es_ES |
dc.title | Maximum reaction time as a function of the safety distance | es_ES |
dc.type | Objeto de aprendizaje | es_ES |
dc.lom.learningResourceType | Laboratorio virtual de simulación | es_ES |
dc.lom.interactivityLevel | Alto | es_ES |
dc.lom.semanticDensity | Medio | es_ES |
dc.lom.intendedEndUserRole | Alumno | es_ES |
dc.lom.context | Postgrado | es_ES |
dc.lom.difficulty | Dificultad media | es_ES |
dc.lom.typicalLearningTime | 5 | es_ES |
dc.lom.educationalDescription | The user selects the vehicle velocity in km/h | es_ES |
dc.lom.educationalLanguage | Inglés | es_ES |
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed | 2010-1 | es_ES |
dc.upv.ambito | PUBLICO | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Reig Pascual, JR. (2011). Maximum reaction time as a function of the safety distance. http://hdl.handle.net/10251/9286 | es_ES |