- -

El WhatsApp como herramienta de apoyo a la tutoría

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El WhatsApp como herramienta de apoyo a la tutoría

Show full item record

Suárez Lantarón, B. (2017). El WhatsApp como herramienta de apoyo a la tutoría. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):193-210. doi:10.4995/redu.2017.6941

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93903

Files in this item

Item Metadata

Title: El WhatsApp como herramienta de apoyo a la tutoría
Secondary Title: WhatsApp as support tool in tutoring
Author: Suárez Lantarón, Belén
Issued date:
Abstract:
[EN] This paper present an educative experience made with the intention of knowing if the instant messaging application WhatsApp would be an adequate support tool in the tutorial work. The reasons that support the realization ...[+]


[ES] El artículo presenta una experiencia educativa realizada con el fin de conocer si la aplicación de mensajería instantánea WhatsApp sería una adecuada herramienta de apoyo en la labor tutorial. Entre las razones que ...[+]
Subjects: Tutoría , Tecnologías de la información y la Comunicación , Acción tutorial , Orientación educativa , Educación superior , Aplicaciones móviles , Mensajería instantánea , Tutoring , Technology of the information and communication , Tutorial action , Guidance , Higher education , Mobile Apps , Instant messenger
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6941
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6941
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record