- -

Trabajando competencias transversales: conservación de la Colección de arte UPV/EHU

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Trabajando competencias transversales: conservación de la Colección de arte UPV/EHU

Show full item record

Porcel Ziarsolo, A.; Artetxe Sánchez, E.; Maguregui Olabarria, I. (2017). Trabajando competencias transversales: conservación de la Colección de arte UPV/EHU. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):211-228. doi:10.4995/redu.2017.6942

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93904

Files in this item

Item Metadata

Title: Trabajando competencias transversales: conservación de la Colección de arte UPV/EHU
Secondary Title: Working transversal skills: conservation of the Basque Country University Art Collection
Author: Porcel Ziarsolo, Alazne Artetxe Sanchez, Enara Maguregui Olabarria, Itxaso
Issued date:
Abstract:
[EN] The Degree in Conservation and Restoration of Cultural Heritage of the University of the Basque Country aims to train graduates to be able to examine Cultural Heritage and document it, to carry out ...[+]


[ES] El Grado en Conservación y Restauración de Bienes Culturales de la Universidad del País Vasco tiene como objetivo principal capacitar a los graduados/as en los siguientes ámbitos: el examen de los Bienes Culturales, ...[+]
Subjects: Competencias , Innovación educativa , Patrimonio cultural , Arte contemporáneo , Conservación , UPV/EHU , Skills , Educational innovation , Cultural heritage , Contemporary art , Conservation , University of the Basque Country
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6942
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6942
Project ID:
UPV/EHU/PIE 2014-2016/6833
Thanks:
Quisiéramos agradecer a la Universidad del País Vasco, UPV/EHU, por el Proyecto de Innovación Docente (PIE 2014-2016, Código 6833) que ha posibilitado y financiado parte de este estudio. Asimismo, agradecemos la buena ...[+]
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record