- -

We All Make Mistakes! . Analysing an Error-coded Corpus of Spanish University Students Written English

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

We All Make Mistakes! . Analysing an Error-coded Corpus of Spanish University Students Written English

Mostrar el registro completo del ítem

Mac Donald, P. (2016). We All Make Mistakes! . Analysing an Error-coded Corpus of Spanish University Students Written English. Complutense Journal of English Studies. 24:103-129. https://doi.org/10.5209/CJES.53273

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/96303

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: We All Make Mistakes! . Analysing an Error-coded Corpus of Spanish University Students Written English
Autor: Mac Donald, Penny
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The present study analyses the errors identified and coded in the written argumentative texts of 304 Spanish university students of English extracted from two corpora one from a technical university context corpus ...[+]
Palabras clave: Interlanguage error analysis , Computer learner corpora , English language learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Complutense Journal of English Studies. (issn: 2386-3935 )
DOI: 10.5209/CJES.53273
Editorial:
Universidad Complutense de Madrid
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.5209/CJES.53273
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//FFI2009-14436/ES/Desarrollo De Un Corpus De Aprendices De Ingles Anotado Con Fines Pedagogicos/
Agradecimientos:
We would like to acknowledge the support given for the TREACLE Project from the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (FFI2009-14436/FILO). The author would also like to express her gratitude to Mick O'Donnell ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem