- -

Present and Future of the E-Learning in Economics Schools and Faculties

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Present and Future of the E-Learning in Economics Schools and Faculties

Mostrar el registro completo del ítem

Casasús Estellés, T.; Ivars Escortell, A.; López Rodríguez, M. (2018). Present and Future of the E-Learning in Economics Schools and Faculties. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 5(1):44-64. https://doi.org/10.4995/muse.2018.9777

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100025

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Present and Future of the E-Learning in Economics Schools and Faculties
Autor: Casasús Estellés, T. Ivars Escortell, A. López Rodríguez, M.I.
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The goal of this paper is to justify/motivate the existence of MOOCs of quantitative subjects, particularly of Mathematics and Statistics, in the degrees taught in Faculties of Economics and Business, complementary ...[+]
Palabras clave: MOOCs , TICs , Movies , Clickers , Quantitative subjects
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2018.9777
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2018.9777
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem